Fatini Shukri
Home About Follow

"Reality continues to ruin my life."
— Bill Watterson

blank


What to say~~


instagram


tweets




I'm back.
Tuesday, May 23, 2017 • May 23, 2017 • 0 comments





Assalamualaikum!!!

So, aku dah menghilang lama gila duh. And aku rasa aku nak remake blog aku dengan cara writing yang berbeza..

What i mean by cara writing berbeza is more to like myself.. tak fake dan sebagainya. 

Btw, for now, aku try nak cari and curi masa nak update blog. Sebab aku ni malassss.. and selalu lupa kewujudan blog ni. But no matter what, kena teruskan career aku dalam blogging.. *macam lah dapat duit, ergh*

Harini an, pergh. haha tak ada apa jadi sangat.

Sepanjang aku hidup, aku baru sedar haritu yang hidup aku dikelilingi drama teruks. Yang korang tak akan sangka budak sekolah menengah lalui semua benda ni. Sumpah bullshit. Macam apa je duh. Sorry ah kat member-member yang baca ni sebab aku update benda ni~~ Btw, blog aku bukannya ada reader pun. Senang cite an.. bukak je lah drama pape pun an.. semua boleh relate dengan apa yang jadi.. HAHAHA

Siut je aku ni. 

k ah, tu je kot. Papehal aku roger nanti.

bye~

XOXO,
F


0 Comments:

Post a Comment


Prev | Next



© Template design by Adila. thanks for Base code by Atiqah.